Přehlídka stylu, elegance, trendů a zajímavých inspirací každoročně láká do italské Florencie tisíce návštěvníků. Největší událost pánské módy na světě Pitti Uomo se koná dvakrát ročně (v lednu a v červnu) již od roku 1972. Proč je tak zajímavá?
Její 95. ročníku se zúčastnilo kolem 36 000 návštěvníků . Za čtyři dny vygenerovali módní blogeři, influenceři a zástupci médií více než 9 000 postů a 3 miliony interakcí na sociálních sítích (zdroj: Launchmetrics), což svědčí o opravdu masovém zájmu. Veletrh není otevřen pro veřejnost, mohou se ho zúčastnit pouze prodejci, obchodníci a dodavatelé. Ti ho navštěvují s cílem inspirovat se trendy nadcházející sezóny a domluvit nové kontrakty. Stále větší zájem však vzbuzují návštěvníci z řad blogerů, influencerů a tzv. . tvůrce obsahu, kteří vědí, že pokud chcete zaujmout, svůj outfit nemůžete podcenit .
Stačí se procházet, dívat kolem sebe a nasávat neokoukanou či vizuálně jinak zajímavou inspiraci. Lidé jsou na cvakání fotoaparátů zvyklí, mnozí z nich to dokonce očekávají a pózují. Tzv. „Pitti peacocks“ jsou již několik let maskoty Pitti Uomo.
Italské módě dominují jednoduché dobře padnoucí střihy a kvalitní materiály. Ležérní elegance, kombinování vzorů a barev či vrstvení křičeli z každé strany. No v módě je nejdůležitější, na nic si nehrát a cítit se dobře. Ať vás streetstyle z Pitti Uomo 95 pobaví i inspiruje.
A vidíme se ve Florencii na Pitti Uomo 96 od 11. – 14. června 2019.
Fenomén Pitti Uomo
